DAP. a.s. je organizace s dlouholetou tradicí v poskytování služeb a provádění staveb v oblasti rekonstrukcí a údržby pozemních komunikací na území hl. m. Prahy a Středočeského kraje.
Vedení organizace podporuje zavedený, procesně orientovaný systém integrovaného managementu splňující požadavky norem ČSN EN ISO 9001:2016, ČSN EN ISO 14001:2016 a ČSN OHSAS 18001:2008. Vedení organizace svoje záměry v rámci provozovaného systému integrovaného managementu vyjadřuje touto politikou:
Ve směru k zákazníkům
- plnit požadavky zákazníka, poskytovat služby a dodávat produkty v souladu s jeho požadavky, zvyšovat spokojenost zákazníka;
- poskytovat svým zákazníkům produkty v maximální kvalitě a s minimálními riziky ve vztahu k životnímu prostředí a bezpečnosti práce.
Ve směru k vlastní organizaci
- plnit požadavky norem ČSN EN ISO 9001:2016, ČSN EN ISO 14001:2016 a ČSN OHSAS 18001:2008, podporovat procesní přístup;
- plnit požadavky příslušných právních předpisů a jiné požadavky, které se vztahují k realizovaným činnostem a produktům a jejich environmentálním dopadům a rizikům BOZP;
- dodržovat principy účinného zavádění a neustálého zvyšování efektivnosti systému integrovaného managementu a zlepšování všech procesů ovlivňujících kvalitu produktů, vztah k životnímu prostředí a bezpečnost a ochranu zdraví při práci při zohlednění nebezpečí a příležitostí a následných rizik;
- využívat svých cílů, cílových hodnot a programů pro zajištění neustálého zlepšování, zvýšení výkonnosti, minimalizaci dopadů na životní prostředí a minimalizaci rizik v rámci BOZP;
- poskytovat zdroje na financování aktivit v oblasti kvality, ochrany životního prostředí a zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví při práci;
- chránit životní prostředí a zdokonalovat systém prevence znečištění životního prostředí, systém prevence vzniku úrazů a poškození zdraví;
- dbát o řádnou údržbu mechanizmů a zařízení, přednostně používat ekologicky šetrné technologie.
Ve směru k vlastníkům
- zajišťovat prosperitu organizace pomocí zavedeného systému integrovaného managementu a preventivních a kontrolních nástrojů;
- efektivně využívat vlastní zdroje, snižovat spotřebu energií, pohonných hmot a dalších zdrojů.
Ve směru k pracovníkům
- zvyšovat kompetence pracovníků tak, aby byly všechny jimi prováděné činnosti na vysoké úrovni;
- cílevědomou personální politikou rozvíjet postoje a chování pracovníků založené na vzájemné spolupráci a profesionalitě;
- zajišťovat přístup pracovníků k potřebným informacím.
Od pracovníků vedení organizace vyžaduje:
- zodpovědný přístup k plnění požadavků zákazníka, požadavků na kvalitu poskytovaných produktů, ochranu životní prostředí a bezpečnost práce;
- aktivní spolupráci při zlepšování zavedeného systému integrovaného managementu.
Ve směru k okolí
- minimalizovat vliv svých činností s negativním dopadem na životní prostředí a vznik úrazů.
Ve směru k orgánům veřejné a státní správy
- spolupracovat se státními orgány i místní samosprávou při zvyšování úrovně organizace a prevence vzniku a možných následků havárií využíváním všech forem komunikace a výměny zkušeností.
Ve směru k dodavatelům
- upřednostňovat stabilní a prověřené dodavatele produktů a dalších služeb;
- při výběru dodavatelů zohledňovat požadavky zákazníka s ohledem na zajištění požadované kvality produktů, ochranu životního prostředí a bezpečnost práce.